Державна установа "Запорізький обласний лабораторний центр
Міністерства охорони здоров'я України"

Приймальня /061/ 283-17-00, e-mail: zpoblses@ukr.net. «Гаряча лінія»: 707-62-27.
«Гаряча лінія - Анти грип»: /061/ 283-17-07; 283-17-29

Вхід для користувачів

Швидкі посилання


Урядова «гаряча лінія» 0-800-507-309

ZOKC

 

Спартакиада работников санэпидслужбы (04/09/2012)

Уважаемые коллеги!

С 27 по 29 сентября 2012 г. состоится III Спартакиада работников санэпидслужбы г. Запорожья. Соревнования по игровым видам спорта (волейбол, настольный теннис) будут проходить в спортивном комплексе АвтоЗАЗ. Торжественное открытие Спартакиады и соревнования по легкой атлетике будут проходить на стадионе Запорожского приватного Университета 29 сентября.

Начало соревнований в 10 : 00.

Для участия приглашаются коллективы санэпидучреждений области.

Заявки принимаются до 10 сентября оргкомитетом Запорожской горСЭС.

 тел./факс (0612)240684


Додаток № 1

до наказу Запорізької міськСЕС

від  15.08.2012  № 117 од

ЗАТВЕРДЖУЮ

Головний державний санітарний лікар                                                                            м. Запоріжжя

_________ Хомутов В.О.

ПОЛОЖЕННЯ

про проведення відкритої міської спартакіади ?Здоров?я?

серед працівників державної санітарно-епідеміологічної служби

м. Запоріжжя в 2012 році

У відкритій міській спартакіаді «Здоров*я» може приймати участь будь яка команда санепідзакладу не тільки м. Запоріжжя, але й міст та районів Запорізької області

1. Цілі та завдання

Спартакіада проводиться з метою:

- популяризація здорового способу життя;

- залучення працівників до занять фізичною культурою;

- виявлення переможців.

2. Строки та місце проведення

Спартакіада ?Здоров?я? (ігрові види) проводиться в спортивній залі АвтоЗАЗ 27.09-28.09.2012 р.

Легка атлетика проводиться 29.09.2012 на стадіоні КПУ.

3. Керівництво змаганнями

Загальне керівництво змаганнями здійснює суддівська колегія, підрахункова комісія, до складу якої входять наглядачі ? секретарі, по 1 фахівцю від кожного санепідзакладу, команда якого бере участь в змаганні.

4. Програма та умови проведення змагань

4.1. Легка атлетика:

- біг на 30 м ( жінки)

- біг на 60 м ( чоловіки)

- стрибки в довжину (чоловіки, жінки)

- штовхання ядра (чоловіки, жінки)

- біг естафета 4 х 60 м (4 особи)

4.2. Ігрові види:

- волейбол;

- настільний теніс.

5. Склад команд:

Легка атлетика:

- біг на 30 м ? 2 жінки від кожної санепідустанови;

- біг на 60 м ? 2 чоловік від кожної санепідустанови.

- стрибки в довжину ? 2 чоловіки та 2 жінки від кожної санепідустанови.

- штовхання ядра ? 2 чоловіки та 2 жінки від кожної санепідустанови.

- естафета 4 х 60 м ? команда змішана від кожної санепідустанови (2 чоловіки та 2 жінки), при необхідності ? чоловік може бути замінений жінкою.

Ігрові види:

- настольний теніс ? 2 особи від кожної санепідустанови ( чоловік та жінка).

- волейбол ?змішана команда від кожної r санепідустанови, при цьому жінок повинно бути не менше 2х.

Ігри проводяться в три тайми до 25 балів.

Один учасник команди має право приймати участь не більше як в 2х видах змагань + волейбол.

6. Визначення переможців

В усіх видах змагань переможці визначаються за бальною системою. Кожний учасник в персональних видах змагань та команди з волейболу та естафетного бігу приносять в загальний залік команди санепідзакладу бали, незважаючи на результативність. В разі відсутності учасника в будь-яких змаганнях команді нараховується 0 балів.

6.1. Легка атлетика:

- біг, стрибки в довжину, штовхання ядра ? переможці визначаються за кращими результатами ? 1 місце ? 25 балів, 2 місце ? 23 бали; 3 місце ? 21 бал, 4 місце ? 19 балів і далі по убуванню «-» один бал.

- естафета ? переможці за 1 місце одержують 26 балів, 2 місце ? 22 бали, 3 місце ? 18 балів, 4 місце ? 17 балів і надалі по убуванню «-» один бал.

6.2. Ігрові види:

Волейбол за 1 місце ? 26 балів, 2 місце ? 24 бали, 3 місце ? 22 бали, 4 місце ? 16 балів, 5 та 6 місця ? по 12 балів, 7-11 місця по 6 балів.

Теніс (окремо для жінок та чоловіків) за 1 місце ? 26 балів, 2 місце ? 22 бали, 3 місце ? 18 балів, 4 місце ? 16 балів, 5 та 6 місця ? по 6 балів, 7-11 місця по 3 бали.

7. Нагородження переможців

- Санепідзаклади - переможці спартакіади в загальному заліку визначаються за найбільшою сумою балів набраних у змаганнях і nнагороджуються кубками.

Учасники змагань які, посіли 1, 2, 3 місця в особистій першості нагороджуються грошовою премією та грамотами.

8. Рекомендовано забезпечити команди санепідзакладів єдиною спортивною формою.


Додаток № 2

До наказу міськСЕС

№117 од від 15.08.2012 р.

Регламент

проведення відкритої спартакіади «Здоров?я» серед

працівників санепідслужби м. Запоріжжя 27.09-29.09.2012р.

Порядок проведення змагань з волейболу та тенісу буде визначатися шляхом жеребкування, яке відбудеться поміж капітанів команд 21.09.2012 в міськСЕС по закінченню оперативної наради.

Жеребкування з легкої атлетики буде здійснюватися безпосередньо перед змаганнями 29.09.2012 р. на стадіоні КПУ.

27.09.2012 р. (спортивна зала АвтоЗАЗ) заплановано провести 5 ігор з волейболу та по 5 ігор серед жінок та чоловіків з тенісу.

28.09.2012 (спортивна зала АвтоЗАЗ) будуть проводитися змагання за 1, 2, 3, 4 місця з волейболу та тенісу.

Перелік учасників змагань формується згідно заявок, завірених лікарем ЛПЗ та головним державним санітарним лікарем СЕС, які надаються до оргкомітету (міськСЕС) до 31.08.2012 р.

На стрибки в довжину та штовхання ядра кожному учаснику надається 2 спроби, при цьому в залік зараховується кращий результат.

29.09.2012 р. спартакіада починається о 930 на стадіоні КПУ з шикування команд з подальшим проведенням параду та змагань з легкої атлетики.

Черговість проведення змагань:

- біг ? 30 м (жінки);

- біг ? 60 м (чоловіки);

- стрибки в довжину (жінки, чоловіки)

- штовхання ядра (жінки, чоловіки);

- естафетний біг (змішана команда з 4 учасників х 60 м)

По завершенню змагань підрахункова комісія з судейською колегією проводить підрахунок балів з командної та персональної першості. За підсумками оголошуються та нагороджуються переможці.

Урочисте закриття спартакіади о 1400

Примітка:

Відповідальні за:

- організацію, підготовку регламенту, сценарію ? Губернік О.Г., Власова С.М., Моргун А.М.;

- за фінансово-матеріальне забезпечення ? Богданова О.В., Власова С.М., Дубина О.М.;

- медичне забезпечення ? Гіба Л.А.;

- музичне оформлення ? Ананьєва О.Л., Колеров О.І.;

- наглядну агітацію ? Чуприна Н.Я., Тулушев Е.О.;

- фото, відео зйомка, засоби масової інформації ? Козлов В.В., Яковенко В.П.;

- організацію питання ? Гайдаєв А.Ю., Воробйов О.Ф., Валюх О.С;

- підрахункова комісія ? очолює Линник Ю.В.

04/09/2012


Архів по роках: 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017

Прес-службаІсторіяЛабораторний центрДокументиНаукові матеріалиПублічна інформація
Copyright © iC