Державна установа "Запорізький обласний лабораторний центр
Міністерства охорони здоров'я України"

Приймальня /061/ 283-17-00, e-mail: zpoblses@ukr.net. «Гаряча лінія»: 707-62-27.
«Гаряча лінія - Анти грип»: /061/ 283-17-07; 283-17-29

Вхід для користувачів

Швидкі посилання


Урядова «гаряча лінія» 0-800-507-309

ZOKC

 

“Гаряча лінія ” МОЗ України набирає обертів (07/08/2013)

Вже майже п'ять місяців в Міністерстві охорони здоров'я України працює оновлена “гаряча телефонна лінія ”, яка була створена для оперативного реагування на звернення громадян. За номером 0-800-801-333 з 9.00 до 18.00 години по будням українці та іноземці можуть бути поінформованими про діяльність міністерства та його підрозділів, детально дізнатися про надання пільг, спеціальних медичних довідок, санаторно-курортного забезпечення, отримати консультацію з медичних та фармацевтичних питань, надати свої пропозиції, подяки та скарги тощо.

Протягом липня 2013 року на “гарячу лінію ” МОЗ України звернулося майже дві тисячі громадян, які в основному цікавилися лікарськими засобами та цінами на них, правилами отримання медичних довідок, діяльності медико-соціальної експертної комісії, чимало дзвінків були присвячені літній вступній кампанії до медичних навчальних закладів. Також українців цікавили питання імунопрофілактики, онкології, дитячої медицини тощо.

Цього місяця понад сотні українців за телефоном “гарячої лінії ” отримали вичерпну інформацію щодо захворюваності на гепати та сучасних методик його діагностики, профілактики і лікування, адже напередодні Всесвітнього дня боротьби з гепатитом у Міністерстві охорони здоров'я України було організовано додаткові канали зв'язку.

Оперативний телефонний зв'язок з міністерством налагоджено не лише для пересічних громадян, але й для фахівців галузі. У телефонному режимі лікарі, середній та молодший медичний персонал можуть отримати інформацію про ліцензування, акредитації, навчання та підвищення кваліфікації, дізнатися про нормативні новинки та правила, новації в медичній практиці.

Сучасний Контакт-центр МОЗ України здатний обробляти великі масиви інформації, автоматизувати процеси запитів, формувати певні бази даних та необхідну звітність. Звіти за день, тиждень, місяць про дзвінки, що надходять на “гарячу лінію ” отримують Міністр, його заступники та профільні фахівці МОЗ України, де проводиться аналіз категорій звернень для посилення якості інформації, що надається громадянам. Найближчим часом регіональні медичні «гарячі» лінії, які нині працюють в областях, будуть приєднані до Контакт-центру центрального апарату міністерства. Таким чином, буде створено єдину мережу «гарячих ліній» МОЗ України з оперативним переключенням на регіонального оператора, що розширить можливості використання цього способу комунікації з населенням, а також посилить профілактичну та роз'яснювальну роботу фахівців галузі охорони здоров'я.

Нагадаємо, що за результатами громадського моніторингу якості роботи телефонних «гарячих ліній» органів виконавчої влади в Україні, «гаряча лінія» Міністерства охорони здоров’я України посіла друге місце, поступившись лише першості контакт-центру Міністерства доходів та зборів. Такі висновки у липні 2013 року були оприлюднені коаліцією громадських організацій на чолі з Одеським суспільним інститутом соціальних технологій в рамках проекту «Температура «гарячих ліній», який реалізується за сприяння Секретаріату КМУ та Міжнародного фонду «Відродження».

Прес-служба МОЗ України

07/08/2013


Архів по роках: 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018

Прес-службаІсторіяЛабораторний центрДокументиЩо необхідно знатиНаукові матеріалиПублічна інформація
Copyright © iC